Liiklusprognoos praktikas vol 2

Vastavuses kehtivate normidega kahaneb liikluse kasvutempo prognoosiperioodil kaks korda võrreldes olemasoleva aegrea järgi eelnenud perioodil fikseeritud tempoga.
Võttes ette eespool kajastatud aegrea ning, vastavuses aegrea pikkusele konkreetses vaatluslõikes, leiame aegrea alguse ja lõpu vahel vastava iga-aastase kasvutempo. Juhendi järgi eeldame et prognoositav kasv/kahanemine on stabiilne ning täpselt kaks korda aeglasem kui aegrea jooksul ehk minevikus see olnud on.

Tulemuseks võime ennustada, täielises vastavuses normiga, et Tallinna linna piiril kasvab liiklus möödundaastaselt tasemelt 14800 autot ööpäevas, aastaks 2035 tasemele 32800 autot ööpäevas (ehk 2,22 korda). Kuid enne Keilat (vahetult enne ristumist Tallinna ringteega) kahaneb liiklus tänaselt tasemelt 7740 autot, tasemele 7350 autot ööpäevas (ehk siis, kahaneb 5%). Ma küll ei usu aga reeglid näevad nii ette. Ok, tehniliselt ainus võimalus et see prognoos teostuks, ongi selles et kogu lisanduva liiklusmahu veab ühistransport. Kuid - normid ju ei räägi konkreetsest juhtumist.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Jälle uued teedeinsenerid

Kandevõime mõõtmine

Kas dreenkiht on muldkeha või katendi osa