Tallinna liiklusskeemidest

Olev on välja toonud jälle ühe vandenõuteooria. Komm sai ka sinna, kuid aretaks edasi ka omasoodu:

Magistraalteede võrk on puudulik. Vaja oleks praegu forsseerida magistraalide võrgule, et viia transiitliiklus kesklinnast välja.
Kui magistraalid on lahendatud, siis võib hakata piirama muud liiklust. Loomulikult tuleb ühistransporti arendada ja edendada, ses mõttes kiirtrammiliin igati hea ja vajalik.
Samas tuleks püüda otsida lahendusi ka linnalähiste kipspõldude elanikele, see annaks olulise efekti sõiduautoliikluse kahandamisele kesklinnas. Marsa on esimene samm, kuid kui marsade täiteaste või liiklustihedus tõuseb, tuleks asendada päris bussidega.

Järvevana üksi ei aita. Põhjaväil on ka igal juhul vajalik.

Ilmselt reisisadam on ja jääb kesklinna. Sellega koos kaubavedude rekkad millel kesklinna asja poleks, kuid mis tuleks lihtsalt, selgelt ja kiirelt sealt välja aidata.
Samas tuleks mõelda sellele, et rekkad mis sadamaga seonduvad, ei vajaks linnas peatust - ehk siis kuskil sobivas kohas linna piiril (nt Väo karjääri ala), nendele suurem parkla ja teeninduse kompleks - iseteenindav remondipunkt, kummiremont, söök (ja alkomeeter), öömaja, tankla jne, wifi internet ja teave laevaliikluse kohta, samuti võimalikest takistustest teel sadamasse...
Kuhu ja kuidas siis rekka sadamast kaduma peaks - põhjaväil aitaks Narva suunda minevaid. Koos ringtee Väo-Jüri lõiguga ka Tartu maanteele suunduvaid. Kuid Pärnu maantee jaoks jääb ring liiga pikaks. Ses mõttes on vahering hea idee, st Lennujaama raja alt läbi, Ülemiste tagant Raudalu maanteele ja edasi mööda ringteed Pärnu suunale. Põhipoint minu meelest et sadamast Väo nurgani on natuke suur ring kuo Pärnu suunda arvestada, peaks olema otsem võimalus.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Jälle uued teedeinsenerid

Kas dreenkiht on muldkeha või katendi osa

Kandevõime mõõtmine