Ka Soomes lagunevad teed. Helsingin Sanomat kirjeldab asja selliselt:
"Ei niitä teitä ole rakennettu niin kuin tänä päivänä pitäisi. Pohjois-Helsingissä on aikoinaan vanhoille lehmipoluille levitetty ensin tuhkaa ja myöhemmin asfalttia", rakennusmestari Tomi Brandt Helsingin rakennusvirastosta kertoo.
"Ne tiet ovat hajoamassa ihan kokonaan".
Kes keelt ei valda, sellele maakeeli:
"Neid teid ei ole ehitatud nii nagu tänasel päeval tuleks. Põhja-Helsingis on algselt vanadele lehmaradadele laotatud esmalt tuhka ja hiljem asfalti", ütles ehitusmeister Tomi Brandt Helsingi ehitusametist. "Need teed on täielikult lagunemas".

Mida räägivad meie linnaisad? Milliseid pilte tänavatelt leida on? Eks püüan ise ka jõudumööda valgustada - ka mu igapäevasel suure liiklusega töö-teel on sellised augud, mis hooletu sõitja sõidukile viga võiksid teha.
Eilsetes uudistes leidus lugu kanalisatsioonikaevust, mis kesköise sõitja haiglasse viis (ja auto romulasse?). Sealt ka küsimus - et augu põhjustatud kahjudest hüvitust saada, tuleb politsei kutsuda. Politsei tuleb kohale vaid siis kui osapooled kokkuleppele ei jõua. Osapooleks on auk, tema on kõigega päri - järelikult tuleb politsei vaid siis kui inimene viga saab. Kas siis tõesti selleks, et linnaviletsus kohtusse kaevata, peab igal juhul inimene viga saama?

Kommentaarid

Ain Kendra ütles …
http://194.188.93.116/wl_vansan/newsp/vansan/ad/080413/684522ce234a5a09a705cb5c1dcc15c1.pdf Vantaa teedevõrk laguneb ja esitatakse palju kahjuhüvitustaotlusi...

Populaarsed postitused sellest blogist

Kandevõime mõõtmine

Jälle uued teedeinsenerid

Kas dreenkiht on muldkeha või katendi osa