Tallinna transpordi arengukava

Tallinna transpordi arengukavast tahaks kirjutada.
Dago Antov on Sirbis ilusti teema lahti võtnud.
K-Projekti kodulehelt on leida alamleht, mis kirjeldab just seda lepingut.

Fail 'töökava' leidub ka ilusti.

Võtame siis selle lahti - ja mida me näeme?
Lõpparuanne peaks olema üle antud 9.augustil 2010.a.

Kas keegi teab, kellele?

Kommentaarid

Raul wips Vibo ütles …
Nagu Dago oma artiklis ütleb: "Seega jääb vaid loota, ...". Lootus on lolli lohutus. Kohuke on vanem kui meie.
Ain Kendra ütles …
Tänaste uudiste valguses tundub et kohuke on pahaks läinud.
Kirjas on vaid, et on leitud töö mille eest raha on makstud, töö tulemust ennast aga ei õnnestu leida.
Riik ja raudtee ütles …
K-Projekt AS poolt on Tallinna linna ja lähiümbruse transpordikava valmis ning kava on momendil Tallinna linna ametites ülevaatamisel. Kui kava kiidetakse ametite poolt heaks, siis läheb transpordikava Tallinna Linnavalitsuse istungile kinnitamisele. See kõik toimub kindlasti selle aasta sees(2010).
Liina Lipre
projektijuht
Endast lugupidavad ettevõtted avaldaksid enne linnale töö üleandmist dokumendid enda koduleheküljel. No minu arust on väga kahtlane miks ainult K-Projekt kõiki taolisi töid Tallinnas teeb.... Eestis ja Soomes üsna hulgi märksa pädevamaid firmasid,kes teeksid oma töö märksa professionaalsemalt.
Ain Kendra ütles …
Selliste dokumentide koostamisel peaksid olema ka avalikud arutelud.
Tallinna linnale paraku ei ole need omased.
Mis puutub aga teiste firmade osalemise teemasse, siis antud juhul oli hanke ajagraafik liialt pingeline. Nii, et järjekordselt anti eelis ühele, kes eelmise analoogilise töö - Tallinna tänavavõrk ja kergliiklusteed - 2007 ette võttis kuid tunda on et töö on pooleli. Ehk siis - ei liha ega kala. Pole vastu võetud ehk kinnitatud, pole ka uut algatatud. Kuuldavasti tellis teine linnaamet samal ajal rohelise võrgustiku teemalise töö ja et kaks tööd samadele aladele erinevaid eesmärke seadsid, ei saand kumbagi kinnitada. Kompromisse ja kokkuleppeid aga ei taheta.
Ain Kendra ütles …
Ja veel, kui uurisin täpsemalt, mida selle töö raames tegelikult teha vaja oleks - ehk et milleks seda vaja ka. Siis selgus, et vajalik ajagraafik oleks umbes poolteist-kaks aastat koos avalike aruteludega. Näiteks toodi Pariisi linna analoogiline töö. Sarnaseid on ka Soomes tehtud. Mitte kusagil poole aastaga.
Selle kohta vist käib ka see pagari reegel - saia saab ka kiiremini küpsetada, siis ei ole aga see sai enam söödav.
Ain Kendra ütles …
Kuigi K-projekti kodulehel on ikka sama seis, on transpordikava jõudnud istungile.
Aga kus on avalikud arutelud? Kas neid ei olegi ette nähtud? Mõjuhindamisest me ei räägigi vist seekord.
Ain Kendra ütles …
Pole küll selle artikli teema, kuid liiklusprognoosidega otseselt seotud.
Tänud Marekile hea lingi eest.
http://www.physorg.com/news/2011-01-peak.html

Populaarsed postitused sellest blogist

Jälle uued teedeinsenerid

Kas dreenkiht on muldkeha või katendi osa

Kandevõime mõõtmine