Tallinna kesklinn 40 km/h

Rahvaküsitlus. Maksab pool miljonit. Viidatakse kenasti Stratumi ja Teedeinstituudi töödele.
Põhjendus - liikluskiiruse alandamine 10 km/h võrra suurendab tõenäoliselt liiklusohutust ning liiklusõnnetustes hukkunud jalakäijate arv väheneks viiendiku võrra.
Kõigest kaks küsimust. Mõõdikud ja ala määratlus.
1) Mitu jalakäijat on hukkunud kesklinna alas? Siit juba teise küsimuse juurde, millise alaga tegemist on? Ka uuringutest endist tuleb välja, et päris kesklinna alas (Liivalaia ringiga piiratud) neid laipu ehk ei olegi old. Ehk et laibaloendur ei käivitu ja edu ei ole võimalik saavutada.
2) Millise ala kohta see küsitlus nüüd käib? Ehk siis - kuhu tuleb 40 km/h piirangu ala?
Kõne linna abitelefonile (1345) ja - abivalmis töötaja ei tea. Suunab kuskile, vastatakse - kesklinna ala kohta. Küsin kas sealhulgas ka magistraaltänavad, Liivalaia ntx. Vastus - loomulikult.
Natukese aja pärast tagasiside abitelefonilt. Oo ei, antud juhul mõeldakse ikka kogu Tallinna territooriumi (sh ka Paldiski mnt, Järvevana ja Peterburi mnt).
Veidi veel ja uus kõne. Seekord olla vastand Songissepp. Kogu kesklinnas tasulise parkimise ala. Ehk siis, Tehnika ja raudteetammi ringiga piiratud ala. Ja jällegi koos magistraaltänavatega sellel alal. Ja 24h.

Veel üks küsimus. Kui kogu küsitlus läks maksma pool milli, kas selle hulka ei mahtund pennigi selleks et eeltoodud ala määratluse küsimus adekvaatselt lahti seletada nii kodukal kui abitelefonile? Või kanti osa sellest poolest millist kuskile erakondliku propaganda eelarvereale?

Kommentaarid

kt ütles …
Jääb ainult üle küsida, miks see jutt on siin, aga mitte D. Antovi meilboksis ja õigeaegselt, st enne kogu tsirkust?
Ain Kendra ütles …
Dago on ka ise teleintervjuus tunnistanud, et just sellises sõnastuses küsimusele vastaks ka tema eitavalt.

Populaarsed postitused sellest blogist

Jälle uued teedeinsenerid

Kandevõime mõõtmine

Kas dreenkiht on muldkeha või katendi osa