Naelad kummist
Rootsi plaanib naastrehvidele maksu kehtestada. 5,3 eurot ühe rehvi kohta ostuhinnale lisaks. Ehk siis ca 80 eeku ühe rehvi eest.
Rootsi uuringute järgi ei ole surmaga lõppenud õnnetuste süüdlaste arvestuses näha olulist lamellrehvide ülekaalu naastrehvide suhtes.
Saksas on naastud keelatud, Norras on linnu, kus naastude kasutamise eest tuleb lisa maksta.
Rootsi uuringute järgi ei ole surmaga lõppenud õnnetuste süüdlaste arvestuses näha olulist lamellrehvide ülekaalu naastrehvide suhtes.
Saksas on naastud keelatud, Norras on linnu, kus naastude kasutamise eest tuleb lisa maksta.
Kommentaarid
Iseenesest ei vaidlustakski väidet. Kuid tee läeb roopasse ka ilma naastudeta (valdavalt raske transpordi all). Ja kui talvel siis roopasse ka jää lisandub (mis ju pole muu kui külmunud vesi), võib talveilmaga lamellidel uisutama sattunu küll taevaisa appi paluda, kuid juhitavusest rääkimine on kurjast. Läed kui kelguga, suundki võib teada olla kuniks roopas püsid, kuid juhib su liikumist keegi teine. Ja kui lõpuks haakumine tekib, ehk miski osa ratastest jää pealt asfaldini jõuab, muutub su suund kardinaalselt (sõltudes siis pigem sellest, milline ratas esimesena asfaldi leidis). Ning siis enam miskit ette ei jõua võtta. Viidata pole vaja kaugele - blogi järgmises sissekandes on lingid jutuubi klippidele. Mis küll valdavalt roobastega seotud pole, libeda teega siiski.
1. tegemist on ülekaaluliste veokitega
2. valesti projekteeritud või ehitatud nõrga katendiga
Ilma naastudeta on katte kulumine võrreldes moraalse vananemisega (bituumeni lagunemine, katte murenemine) marginaalne.
Varemgi sellest kuskil räägitud et ülekoormatud tipptunni trollid ja bussid lõhuvad päris korralikult, teljekoormused selgelt üle 10 tonni. Kui poolits ehk suudab miskit ette võtta raskeveokitega ehk siis nende koormaid ikkagi vahel kontrollitakse - pole kuulnud et teljekoormust kontrollitaks ka ühistranspordil.