Erilised liiklusmärgid ja muud avalikud vead

Ehk siis siia koguks kirjapärleid, mis teede ääres kohatud. Või neid, mida teised kohanud on.
Ah jaa, tegelikult ka neid pärleid, mis kauplustes ette jäävad.

Alustuseks jälle link - http://www.postimees.ee/020907/esileht/siseuudised/280462.php
põhjuseks liiklusmärgi lisatahvel JALRATTURID.
Tglt ka ise mõni aeg varem kohand Tallinna vanalinnas, Laial tänaval, peatumise keelumärki mille all ilutses lisatahvel viitega SAADKONNA autodele. Teadaolevalt pesitses selles majas Itaalia saadik (mitte küll saatkond, vaid saadiku isiklikud eluruumid). Võibolla seepärast ei ole tegu Saatkonna autodega vaid Saadiku omaga ja seetõttu ka tüma tee-kasutus.
Aga kokku võtaks küll sedasi, et kas need kodanikud, kes märke vorbivad, koolis käind polegi? Või on ka siin klient nii kuningas et mõistust tellimuse täitmisel keelatud kasutada?



Leedus, Vilniuse vanalinnas jäi silma parkimise märk ja selle lisatahvel - küsimus, kes või mis on kõnniteel? Esimene vastus võiks olla UFO.


Selle märgi juurde tuleks lisada, et paiknes tanklas. Jutu järgi pidanuks lisatahvel tähendama et reisijad tuleb enne välja lasta kui bensukas tankima hakkad. Kuid märgi kasutus äärmiselt imelik. Stop ilma stoppjoone ja ristmikuta. Alguses mõtlesime, et märki on keeratud - aga ei, värske paigaldus ja post kenasti betooni valatud. Siis leidsid leedukad et märk paikneb eramaal - so what? Kas eramaal märkide paigalduse reeglid ei kehtigi?
Ja tagatipuks, kui tekst on ainult kohalikus keeles, siis kas liikleja on kohustatud kohalikku keelt valdama? Ja kui ei valda, siis peatud ja seiskad mootori.

Ja nüüd veel üks märk Tallinna vanalinnast. Jällegi Laialt tänavalt, pea samast kohast kus Saadkonna märk kunagi oli. Küsimus, kelle kaabu. Ja teiseks, on üsna ilmne et lisatahvel ei vasta standardile. Nimelt see kaugusemäärang ei ole standardikohases fondis. Sellest peaks piisama.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Jälle uued teedeinsenerid

Kandevõime mõõtmine

Kas dreenkiht on muldkeha või katendi osa