Ummik

Tulin Peterburi maanteed mööda linna poole, vahetult enne Tartu maantee risti korralik ummik - teisest reast on suuremat sorti kallur soovind esimesse keerata kuid vajund külge väiksemale sõiduautole. Põhjus lihtne - veoauto peeglid ei näita kaassõitja ukse alla, samuti ei näe juht paremal paiknevat autot, mille ninaots ulatab vaid meetri jagu tema ninast ettepoole. Seega on tegemist suhteliselt suure pimeda nurgaga. Ja kui juht ka oma manöövrit pikemalt planeerind on (milles veidi kahtlen), siis sõiduauto võis ka vahele süstida. Probleem on tõsine, kuna samast kohast oli varem võimalik vasakule keerata ja hiljem Järvevanasse paremale, kahest reast, praegu on see võimalus vaid parempoolsest reast - siis veoki juht ilmselt lasi vanast harjumusest teises reas ja kui avastas et sealt aint Tartu poole saab, jäigi ümberreastumisega hiljaks.
Kuid olulisem asja juures on see seik, et kohal oli ka politsei operatiivauto, vilkurid töös. Ning sõiduauto vigastused olid väikesed - politsei esmane ülesanne võiks olla olukorra fikseerimine - see oli tehtud, sest osalised olid politseiautos - jääb küsimus, miks need politseiautos peavad istuma ikka sündmuskohas. Võinuks ju olukorra fikseerimise ja asendi mõõtmiste järel anda korralduse teisaldada autod Statoili tanklasse ja seal jätkata paberimäärimisega. Aga ei, parem on hoida liiklus takistatuna veel pikemat aega. Mõistus mõistus tule koju.

Kommentaarid

Ain Kendra ütles …
Lahendused tulevad.
Päevalehes http://www.epl.ee/artikkel/403894

Populaarsed postitused sellest blogist

Kandevõime mõõtmine

Jälle uued teedeinsenerid

Kas dreenkiht on muldkeha või katendi osa