Kiiruspiirang teeremonditöödel

http://www.sloleht.ee/index.aspx?id=244259 - juhtum, kus teetööde tõttu seisvate autode rodu oli sedavõrd pikk, et ulatus pikalt kiiruspiirangu alast välja.
Küsimus siis et kas teetööde kiiruspiirang tuleks vedada veel pikemale alale?
Piirangu ülesanne on hoiatada teel ettetulevast takistusest. Kui hoiatus tuleb aga alles siis, kui oluline osa takistusest ehk siis takistuse tagajärg möödas - pole nagu asi enam adekvaatne.

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
Küsimus oleks ennem hoiatusest/teavitusest aegsasti enne teetööde kohta, mitte miskisest piirangust. Neid on maanteedel niigi liiast - tsiviliseeritud maailmas ei näe kuskil sellist nädalate kaupa kestvat "30" märkide laialilaotamist teeservadesse.
Ain Kendra ütles …
http://www.postimees.ee/251207/esileht/krimi/uudised/303112.php?liiklusmarki-ramminud-auto-rullus-ule-katuse

tundub küll et selle õnnetuse puhul olid üheks põhjuseks määrdunud ja valesti paigaldatud märgid. Kuid see tuleb kindlasti üle kontrollida kohe uue aasta alguses. ikkagi meie järelvalvata.
Ain Kendra ütles …
http://www.epl.ee/artikkel/412703 asi läheb imelikuks - mis seal siis lahti on - eelmine oli km 21, see on km 22, kas järgmine tuleb täna km 23?
Ain Kendra ütles …
Ja probleem on küll olemas - isegi kahe tahuga.
a) märke võib ju puhastada kuid sandi ilmaga on poole tunniga eriti need mis maadligi paigaldatud, kohe sitased
b) teepiirded on paigutatud asfaldi äärele, mitte teepeenrale vahetult asfaldi ääre kõrvale. Tulemusena on sõiduosa liialt kitsaks ahistatud.
Kuid - sõltumatult siis nendest paigutusprobleemidest, antud juhul oli ilmselt tegemist oluliselt kiirema sõiduga kui lubatud.
Ja teisel juhtumil olla süüdlane vasakule pöörates liig pikalt ristmikku lõiganud et vastassuunavööndisse sattus.

Populaarsed postitused sellest blogist

Jälle uued teedeinsenerid

Kandevõime mõõtmine

Kas dreenkiht on muldkeha või katendi osa