Turboringidest
Ega muidu ei kirjutakski kui Tellija ei avaldaks oma kodulehel geniaalseid mõtteterasid...
Jõhvi liiklussõlme projekteerimisel olid ka omad näpud sees, kuid turboristmikku ma küll sedasi ei defineerinud...
Täieliku pressiteate leiad siit.
Definitsioon on sulgudes.
Samuti ehitatakse Rakvere-, Veski- ja Uus tänavate ristmik neljakülgseks turboringristmikuks (ringristmik, mille puhul on arvestatud sellele viivate tänavate lõikumisnurgaga nii, et sõidukijuhil oleks võimalik ring kiiremini läbida) ja Rakvere-, Kaare- ja Pargi tänavate ristmik kolmekülgseks turboringristmikuks.
Kuigi, tõepoolest Wikipedia järgi on turboringi läbimise keskmine kiirus suurem kui tavaringil.
Ringide rakendamise põhjuseks on peale liikluse läbilaskevõime ka liiklusohutus. Ringi läbimise kiirusest räägivad hollandlased täpsemalt. Lühidalt, soovitatakse saavutada kiirus ringil mitte üle 30 km/h, Hollandi juhendis on praegu piirkiiruseks 35 km/h.
Ja nüüd räägime turboringide kiirusest nagu Maanteeameti inimesed poleks osalenud paari aasta eest Hollandi koolitusel kus ringide kasutamisest räägiti. Või ongi see Maanteeameti kaadripoliitika tagajärg? Turboring seostub niiviisi pigem turbo-bemmiga. Natuke siis hollandlaste infost erinevate ristmikutüüpide läbilaskvuse kohta (autot tunnis, kõik suunad kokku): - üherajaline ring - 2000
- kaherajaline ring (kaks sisse kaks välja) - 3500
- turboring (baaslahend) - 3500
- spiraalring - 4000
- rootor-ring (kolm sisse kaks välja) - 4500
- reguleerimata ristmik vasakpöörderajaga - 1500
- foorristmik (3 rada igast suunast peale) - 3500
- foorristmik (igale pöördele kaks rada) - 7500
Jõhvi liiklussõlme projekteerimisel olid ka omad näpud sees, kuid turboristmikku ma küll sedasi ei defineerinud...
Täieliku pressiteate leiad siit.
Definitsioon on sulgudes.
Samuti ehitatakse Rakvere-, Veski- ja Uus tänavate ristmik neljakülgseks turboringristmikuks (ringristmik, mille puhul on arvestatud sellele viivate tänavate lõikumisnurgaga nii, et sõidukijuhil oleks võimalik ring kiiremini läbida) ja Rakvere-, Kaare- ja Pargi tänavate ristmik kolmekülgseks turboringristmikuks.
Kuigi, tõepoolest Wikipedia järgi on turboringi läbimise keskmine kiirus suurem kui tavaringil.
Ringide rakendamise põhjuseks on peale liikluse läbilaskevõime ka liiklusohutus. Ringi läbimise kiirusest räägivad hollandlased täpsemalt. Lühidalt, soovitatakse saavutada kiirus ringil mitte üle 30 km/h, Hollandi juhendis on praegu piirkiiruseks 35 km/h.
Ja nüüd räägime turboringide kiirusest nagu Maanteeameti inimesed poleks osalenud paari aasta eest Hollandi koolitusel kus ringide kasutamisest räägiti. Või ongi see Maanteeameti kaadripoliitika tagajärg? Turboring seostub niiviisi pigem turbo-bemmiga. Natuke siis hollandlaste infost erinevate ristmikutüüpide läbilaskvuse kohta (autot tunnis, kõik suunad kokku): - üherajaline ring - 2000
- kaherajaline ring (kaks sisse kaks välja) - 3500
- turboring (baaslahend) - 3500
- spiraalring - 4000
- rootor-ring (kolm sisse kaks välja) - 4500
- reguleerimata ristmik vasakpöörderajaga - 1500
- foorristmik (3 rada igast suunast peale) - 3500
- foorristmik (igale pöördele kaks rada) - 7500
Kommentaarid